Osiołki
Hejo!
Dzisiaj do gry został dodany nowy rozdział albumu, osiołki!
Misje można rozpocząć u Mary w Stajni Jorvik, więcej informacji znajduje się w dzisiejszym poście.
29.07.2020 - Pierwsze 10 osiołków!
30.07.2020 - I kolejne 10 osiołków.
Co ciekawe, można również używać podwózek. Jeżeli klikniesz osiołka, a on będzie za tobą podążał, możesz użyć podwózki. Wtedy nie będzie widać podążającego za tobą osiołka, jednak jeżeli przyjedziesz do Mary, zostanie zaliczony jako przyprowadzony.
Zajazd pod Wilkiem
Zielona Dolina
Farma Złota Ostroga
Wyspa Padok
Stajnia Jorvik
1 - Kawiarnia Stajniabucks
x=47 y=259
2 - Pole obok Młyna Goldspurów
x=73 y=246
3 - Zielona Dolina
x=96 y=248
4 - Kamień Runiczny, na początku Zielonej Doliny
x=118 y=235
5 - Za trybunami przy Arenie Stajni Jorvik
x=10 y=237
6 - Po lewo widać przejście na Sekretną Ścieżkę. Przy drzewie jest przejście między kamieniami
x=118 y=248
7 - Opuszczony Piknik na Wyspie Padok
x=35 y=269
8 - Zielona Dolina
x=113 y=246
9 - Tam gdzie się wyrzuca skórki po krewetkach z Farmy Słonecznikowych Pól
x=27 y=224
10 - Młyn Goldspurów, stajnia z końmi do kupienia
x=77 y=251
1 - Wyspa Złamany Ząb
x=44 y=272
Należy zejść z konia a następnie pokłonić się na pomoście (czat /ukłon). Później trzeba jeszcze kliknąć osiołka, aby podążył za tobą
2 - Farma Złota Ostroga
x=86 y=234
Należy pójść do jakiejś kawiarni i kupić ciasto cytrynowe (lemon pie)
3 - Zapomniane Pola
x=80 y=175
Tak jak z pierwszym osiołkiem, należy zrobić ukłon a następnie kliknąć osiołka
4 - Zaraz za dziurawym pomostem
x=37 y=255
Należy rozpocząć wyścig Stajni Jorvik. Na drugim miejscu pokazane jest, gdzie można już kliknąć osiołka. Można również dokończyć wyścig a następnie po niego wrócić.
Porażka w wyścigu nie sprawia, że osiołek przestanie za tobą podążać.
5 - Skała Konika Morskiego
x=67 y=261
Towarzysz osiołka 6
6 - Przed wjazdem do Epony
x=146 y=254
Osiołki numer 5 i 6 muszą być zabrane za jednym razem
7 - Za stajnią na Zapomnianych Polach
x=77 y=207
Osiołek spłoszy się, jeżeli podjedziesz do niego na koniu. Należy zejść z konia i skradać się do osiołka (ctrl)
8 - Domek na Zapomnianych Polach
x=90 y=192
Tak jak z osiołkiem 3 należy zdobyć kawałek ciasta cytrynowego
9 - Zielona Dolina, wyścig od Morgany
Przed kłodami w kształcie trójkąta, należy się nieco cofnąć i zjechać na dół
x=100 y=248
Tak jak z osiołkiem 4, należy najpierw dołączyć do wyścigu
Przegrana w wyścigu nie sprawia, że osiołek przestanie za tobą podążać
10 - Zielona Dolina, na trasie wyścigu Morgany
x=112 y=246
Podobnie jak z osiołkiem 7, spłoszy się jeżeli podjedziesz na koniu. Należy zejść z konia i skradać się do osiołka
Ostatecznie od Mary dostaniemy pluszowego osiołka, którego można włożyć do torby przy siodle
To szukanie osiołków było dosyć ciekawe, jednak żałuję, że nadal nie ma nowej fabuły.
~ Samantha Doglee
Jeju dzięki wielkie!
OdpowiedzUsuń